• IOS Image Rotator
  • IOS Image Rotator
Strona główna 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000 Dział reklamy Kontakt Partnerzy - dystrybucja






Nie masz jeszcze konta? Załóż konto

Czy podoba Ci się nasz nowy portal?

Wyniki
Jakich artykułów chciałbyś więcej znaleźć w gazecie?

Wyniki

1/2013



W numerze:

1) FACHOWIEC W SIECI – Facebook: czy to dobre miejsce na promocję usług parkieciarskich?

Facebook to nie tylko najmodniejsze miejsce „spotkań” nastolatków, ale również potężne narzędzie komunikacji dla wielu firm. Czy to oznacza, że powinno się tam znaleźć każde przedsiębiorstwo? Z pewnością nie.

Dziś prywatne konta na Facebooku ma konta już ponad 13 milionów Polaków. Taka masa z pewnością jest kuszącą perspektywą dla firm, które poszukują klientów. Tym bardziej, że sam Facebook umożliwia dość dokładne targetowanie reklam (wybieranie konkretnych osób, którym będzie się wyświetlała reklama - np. osób w określonym wieku, posiadających określony zawód, o konkretnym stanie cywilnym itp.) – jednak czy sam fanpage (strona fanowska firmy) jest dobrym narzędziem komunikacji dla branży parkieciarskiej? (…)



2) PARKIECIARSTWO – Posadzki drewniane na podkładach ogrzewanych – co, jak i dlaczego?

Ogrzewanie podłogowe ze względu na ekonomikę  eksploatacji oraz najbardziej optymalny rozkład temperatury w pomieszczeniach jest najlepszym rozwiązaniem technicznym w zakresie ogrzewania pomieszczeń. Budynki energooszczędne oraz pasywne to najlepsze miejsce na zastosowanie podłogówki.  Zastosowanie drewna na podłogówce poza tym, że cieszy oko to daje komfort dla ciała i satysfakcję dla kieszeni. Jednak należy wiedzieć, że posadzka drewniana na ogrzewanym podkładzie, należy do najtrudniejszych w wyborze, przygotowaniu i wykonaniu. (…)


3) KĄCIK SPRZEDAWCY– Negocjuj bez kompleksów. Lekcja 3 – Udawaj niezdecydowanego i wystrzegaj się niezdecydowanych nabywców.

(…) Bardzo często to, co się powie na początku rozmowy, ma wpływ na dalszy przebieg negocjacji. Z pewnością nie raz mieliście taką sytuację, że ktoś coś do was powiedział nie tak i już mieliście o nim niezbyt dobre zdanie, pozostawał wam niesmak i trudno było dalej rozmawiać. W momencie, kiedy uświadomicie sobie, że to słowa są kluczowym elementem takiego przebiegu spraw, będziecie mogli bardziej świadomie dobierać ich treść. Ma to duże znaczenie przy wszelkiego rodzaju sporach, reklamacjach, ale też w codziennych rozmowach oraz transakcjach handlowych. Należy zatem uważać co się mówi na wstępnie – bez względu na to, po której stronie dialogu się znajdujecie. Jeżeli zaś druga strona rozpoczyna rozmowę z pozycji roszczeniowej, nie powinno się wszczynać kłótni i reagować słowną agresją. Kłótnia to nic innego, jak oznaka bezsilności i chęć udowodnienia swoich racji. Ale niestety do niczego nie doprowadzi. Zawsze lepiej jest się na początku zgodzić z przeciwnikiem, a dopiero potem obrócić wszystko na swoją stronę. (…)

Więcej znajdziesz w numerze.

Zamów prenumeratę Profesjonalnego Parkietu


REDIX
ATLAS
Loba-Wakol
DĄBEX
TROTEC
Arbotec
Bostik


Baza dyplomowanych parkieciarzy

Baza dyplomowanych parkieciarzy





Profesjonalny Parkiet Sp. z o.o.
ul. Goławicka 1/31
03-550 Warszawa
tel. (22) 409-07-02

biuro@parkieciarzeosp.com.pl

Profesjonalny Parkiet Ogólnopolskie Stowarzyszenie Parkieciarzy Władze OSP
Copyright by Profesjonalny Parkiet. Fachowe Pismo Dla Branzy Parkieciarskiej 2010. Wszystkie prawa zastrzezone.