• IOS Image Rotator
  • IOS Image Rotator
Strona główna 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 2000 Dział reklamy Kontakt Partnerzy - dystrybucja






Nie masz jeszcze konta? Załóż konto

Czy podoba Ci się nasz nowy portal?

Wyniki
Jakich artykułów chciałbyś więcej znaleźć w gazecie?

Wyniki

2/2012


W numerze:

1) Małopolski Piknik Parkieciarski

(…)12 maja Ogólnopolskie Stowarzyszenie Parkieciarzy, dzięki uprzejmości i współpracy z Arturem Siekluckim, właścicielem krakowskiej firmy centrum Parkieciarza, zorganizowało w Michałowicach koło Krakowa kolejne szkolenie dla małopolskich parkieciarzy. Organizatorzy licząc na dobrą pogodę, jaką można się było cieszyć przez cały poprzedzający to spotkanie tydzień, ustawili na zewnątrz w namiotach stanowiska współuczestniczących firm: Profi-Parkietu, Parkietu Hajnówka i Tooltechnic System.   (…)

2) II Parkieciarskie Igrzyska Sportowe z Profi-Parkietem.

„Już cieplutko, słońce świeci, weź na piknik żonę, dzieci… Do Powsina pojedź z nami by się cieszyć igrzyskami”- widniało na zaproszeniu, więc w sobotę 19 maja zabraliśmy nasze rodziny do Powsina, aby wziąć udział w II Igrzyskach Sportowych Profi-Parkietu. Podtrzymując nową parkieciarską tradycję, po czterech latach przerwy Profi-Parkiet zorganizował kolejną olimpiadę. Podobnie jak poprzednim razem, także w tym roku impreza cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem zaprzyjaźnionej BRACI PARKIECIARSKIEJ z Warszawy i okolic. (…)

3) PARKIECIARSTWO – Klejenie parkietu cz. 1

(…)Mam nadzieję, że opracowane wskazówki będą służyły parkieciarzom pomocą przy wyborze narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania prac parkieciarskich.

W opracowaniu zawarte są informacje dotyczące rodzajów parkietu sklasyfikowanych według norm europejskich. Opisane są również kleje, scharakteryzowane pod względem składu, zastosowania, wiązania i wymagań w stosunku do podłoży, jak i ich oddziaływania na parkiet. Opisane są także podstawowe właściwości materiałów niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia w oparciu o przepisy BHP.

Wskazówki ograniczają się do powszechnie stosowanych zasad parkieciarstwa, odpowiadającym poziomowi techniki i wiedzy obecnie stosowanej w parkieciarstwie. (…)

4) Z NOTATNIKA RZECZOZNAWCY – Brak zasad

(…)Opisy techniczne różnych zjawisk nie są nam obce i tak naprawdę każdy zna źródła powstawania reklamacji.

Niestety w 90% wina leży po stronie Parkieciarza.

Czemu więc, zwłaszcza w trudnych czasach kiedy pracy jest mniej, godzimy się na ustępstwa na warunkach Klienta???

Nie bardzo rozumiem tę sytuację, zwłaszcza że wielokrotnie sam miałem okazję prowadzić negocjacje z Klientem, tłumacząc mu dlaczego należy przyjąć takie a nie inne rozwiązanie techniczne.

Prawda jest taka, że w dzisiejszych czasach musimy nauczyć się odgrywać rolę handlowca i „sprzedawać” siebie razem z usługą i technologią. Ci, którzy tego nie potrafią, są na zdecydowanie gorszej pozycji niż pozostali.

Znam wielu Parkieciarzy, którzy naprawdę wysoko cenią swoją usługę i to niezależnie od tego z jakiej części kraju pochodzą.

Ważne jest to, aby mieć poczucie wartości i umieć je odpowiednio przekazać Klientowi.

Należy postawić sobie pytanie:

Czego życzyli byśmy sobie my, gdybyśmy byli na miejscu Klienta? I czy Klient tak naprawdę poszukuje usługi najtańszej czy najlepszej, ale w rozsądnych pieniądzach? (…)

5) KĄCIK SPRZEDAWCY – Prezentacja produktu – lubię to!

(…)Klient zachęcony  rozmową telefoniczną, przeprowadzoną z przemiłym i rzeczowym sprzedawcą, przyjeżdża do sklepu (pisałam o tym w poprzednim numerze). Jego przybycie to już część sukcesu - został złapany na przynętę. Teraz tylko trzeba go zdjąć z haczyka i sprytnie chwycić w dłonie. Jeśli klient nie dokona zakupu oznacza to porażkę -  zerwał się z wędki – trzeba się zatem zastanowić co jest „ nie tak”  w twoim postępowaniu, w sklepie, w otoczeniu, w rozmowie i gdzie popełniony został błąd. Co się stało, że nie wyszło. Pełnym sukcesem będzie sprzedaż - na tym musi nam zależeć i na tym trzeba się skupić.

Aby statystyki mieć pod kontrolą trzeba robić sobie zestawienia transakcji i rozmów. Czyli ilu klientów przyjechało po rozmowie telefonicznej (jeśli przyjeżdża zbyt mało zmień sposób rozmowy), ilu kupiło (jeśli zbyt mało przyjrzyj się sobie, przeanalizuj, zmień coś itd.). Każda analiza pozwala wychwycić błędy, braki, niedociągnięcia. Pracuj nad sobą, szlifuj swoje umiejętności. Im więcej pracy w to włożysz tym szybciej dostrzeżesz efekty. (…)

Ponadto w numerze nowości, raporty z budowy i mnóstwo wiedzy parkieciarskiej.

Zamów prenumeratę Profesjonalnego Parkietu: www.pparkiet.pl


REDIX
ATLAS
Loba-Wakol
DĄBEX
TROTEC
Arbotec
Bostik


Baza dyplomowanych parkieciarzy

Baza dyplomowanych parkieciarzy





Profesjonalny Parkiet Sp. z o.o.
ul. Goławicka 1/31
03-550 Warszawa
tel. (22) 409-07-02

biuro@parkieciarzeosp.com.pl

Profesjonalny Parkiet Ogólnopolskie Stowarzyszenie Parkieciarzy Władze OSP
Copyright by Profesjonalny Parkiet. Fachowe Pismo Dla Branzy Parkieciarskiej 2010. Wszystkie prawa zastrzezone.